- Készlet: Raktáron
- Cikkszám: aKTam-24219
1:24 méretarányú, összeépítendő, festést igénylő modell
Az 1970-es évek japán túraautó-versenyeinek páratlan Nissan Skyline GT-R-je 1990-ben bátran visszatért a versenypályára. A 2,6 literes, soros, 6 hengeres ikerturbómotorral felszerelt két R32 Skyline GT-R ragyogóan diadalmaskodott mind a hat versenyen. Különösen lenyűgöző volt az élénkkék Calsonic Skyline, amely a sorozat bajnoki címéhez vezető hat győzelemből ötöt ért el.
1993-ban a Calsonic Skyline-t GT-géppé alakították át, és az All Japan GT Championships versenyre is kivették, ahol három éven keresztül a legmagasabb kitüntetésben részesült. Az 1995-ös szezon közepétől megjelent a Skyline GT-R R33-as változata. Az R33 a 4WD sorozatgyártású autóra épült, de ehelyett hátsókerék-hajtással szerelték fel. Az 1999-es All Japan GT Bajnokságra a Nissan egy új gépet, az R34-et mutatta be. Elődjéhez, az R33-hoz képest az R34 kompaktabb, keskeny tengelytávval készült. Úgy fejlesztették ki, hogy kihasználja az év januárjában bemutatott sorozatgyártású modell megerősített alvázát. A tetőt leszámítva a karosszériát teljesen átdolgozták szénszálból, és hátul nagy, ívelt szárnnyal szerelték fel – ez csak egy példa aerodinamikus és stílusos formájára.
Az 1990 óta folyamatos fejlesztéseken átesett R34 soros, 6 hengeres DOHC ikerturbómotorja hatfokozatú szekvenciális sebességváltóval és hátsókerék-hajtással van maximalizálva. A Skyline GT-R legújabb inkarnációja, az R34 azt ígéri, hogy további GT bajnoki címeket ad a Nissan fényes versenytörténetéhez.
A modell főbb jellemzői :
- - méretarány: 1:24
- - hossza: 192 mm
- - szélesség: 80 mm
- - gumiabroncsok
- - mozgatható kerekek.
Szükséges:
-ragasztó, festék, ecset, modellező kés, reszelő vagy csiszolópapír, csípőfogó, csipesz, olló
A makett megépítéséhez szükséges segédeszközöket (ecset, csipesz, stb.) és a felhasználandó ragasztót, festéket a készlet nem tartalmazza!